Grazia

Твърдения, които ни описват

Твърдения, които ни описват

Жената, такава каквато е

Градска авантюра с космополитно усещане

Тенденциите на деня

Истории, поднесени с лекота

Блясък и дързост

Факта за Grazia

Факта за Grazia

Ражда се в Италия преди 80 години 

Първият български брой излиза през март 2004 

Първото лицензионно международно издание от интернационалната мрежа на италианския бранд е българското

Eдна от най-социално ангажираните медии в България. Разказваме за социални каузи и инициативи, подобряващи живота на жените и децата

6 920 000 000 км достигат страниците от първия ни брой досега. За сравнение, обиколката на екватора е приблизително 40 000 км

grazia-2

Аудиторията

процента

Дамска аудитория

хиляди

Последователи във Фейсбук

процента

Читатели в активна възраст

страни

В които се разпространява брандът 

Интереси

Жени на възраст от 20 до 50
Средни до високи доходи
Жени с космополитен дух, които ценят времето и информацията

Възраст

12,9% – от 15 до 24 години

23,8% от 25 до 34 години

22,9% – от 35 до 44 години

20,4% от 45 до 54 години

Пол

59.1%  – жени

40,9% – мъже

Доходи

9,1% доход над 1500лв

9,4% доход 1000-1500лв

31.4% доход 500-1000лв

27,4% доход – 500лв

Мисията на Grazia

Grazia застава зад социални каузи, свързани с домашното насилие, репродуктивното здраве, равенството на половете. Били сме рамо до рамо със страхотните дами от „Български фонд за жените“, които се борят за равноправие между половете. Подкрепяли сме очарователните създателки на платформата JAMBA, която се грижи хората с увреждания да се реализират професионално. Радвали сме се и сме се разчувствали с прекрасните хора, които стоят зад фондация „Светът на Мария“. Ръкопляскали сме и на изключителните жени от „Очи на четири лапи“.

MIR_2268
grazia-3

Нашите ценности

Винаги пишем от сърце
Никога не се взимаме твърде насериозно
Признаваме грешките си
Вълнуваме се от актуалността на събитията

История на изданието

  • GRAZIA стъпва на българския пазар преди 14 години. Първото издание излиза през най-женския от всички месеци  – март. На корицата му е емблемата за красота, сексапил и темперамент, жената, към която никой не може да остане равнодушен – Моника Белучи.

  • Две години след излизането на първия брой се случи и първото издание на „Жена на годината“.  Всяка година определен брой страхотни жени намират място в номинациите заради впечатляващите си кариерни постижения в своята област. Разделени в различни категории, те попадат не в среда на конкуренция, а в пространство, изпълнено с вдъхновение, защото всяка от тях е победителка без значение при кого отива статуетката. „Жена на годината“ е събитие, което остава далеч от повърхностния прочит на блясъка и суетата и се обвързва с различни социални каузи, които се превръщат в притегателен център за креативните умове на всички номинирани и на нашите гости. 

  • Никога няма да забравим 13-ти декември 2013 г., не защото е било петък 13-ти, а защото сутринта на този ден Бионсе пусна най-неочаквано първия си визуален албум – цели 13 видеа се появиха в онлайн пространството и офисът остана по домовете си, за да изгледа всичко. Някой би казал… „колко безотговорно!“, но какво по-отговорно от това да подкрепяме феминистките апели на любимите ни знаменитости. 

grazia-4
MIR_2226A

Събития

Съвместно турне на GRAZIA и Avene 

Освен ежегодната церемония по връчването на статуетките „Жена на годината“ GRAZIA се грижи всяко лято читателките на изданието да се наслаждават максимално на почивката си на морския бряг. Заедно с козметичния бранд Avene изданието организира лятно турне, което се случва на плажовете на най-актуалните курортни места. Там GRAZIA и Avene дават съвети за здрава кожа и страхотен тен, докато се забавляват с различни активности.

Абонамент