PB special

Playboy

Твърдения, които ни описват

Твърдения, които ни описват

Логото-заек ни прави един от най-разпознаваемите брандове в света, не само на медийния пазар

Силна емоционална връзка с аудиторията, в резултат на което Playboy е нещо повече от поредното мъжко издание

Красивите форми от снимките не доминират над съдържанието

Playboy е начин на живот и състояние на ума

В противовес на разпространеното мнение, че читателите купуват списанието заради снимките, през 1970 г. Playboy е първото мъжко списание, публикувано с брайловата азбука

Факта за Playboy

Факта за Playboy

Първото лицензно списание, което излиза на български

15 милиона читатели в целия свят

80% местно съдържание в българското издание

В България аудиторията на Playboy наброява около 95 000 души

52% са лоялните читатели

5 fakta

Аудиторията

процента

Лоялни читатели 

хиляди

Последователи във Фейсбук

милиона

Читатели по света 

хиляди

Средномесечен продаваем тираж

Интереси

Млади и активни хора с активен лайфстайл и интерес към всичко ново, което се случва в света

Пол

Преобладаващо мъже на средна възраст 35 години

Социален статус

С активна кариера, успешни в  професионалния и линчния си живот 

Мисията на Playboy

Playboy е списанието, което знае какво точно иска да чете съвременният мъж и не признава по-висш закон от желанията на читателите си. Съдържанието е микс от поп култура, актуални социални и политически теми, хумор, проза, интервюта, профили на знаменитости и полезни лайфстайл съвети. Амбицията на Playboy е да бъде не просто списание, а платформа за обмен на идеи, споделяни от велики умове и обикновени хора

Dopalnitelno hartien zaek
Cennosti

Нашите ценности

Журналистика и проза от най-висок ранг

Свобода на словото

Ангажираност с политическите и социални проблеми на деня

Вкус към хубавите неща в живота и чувство за хумор

История на изданието

  • Март 2002 г. излиза първият брой, който предизвиква истински фурор не само с това, че Playboy е първото лицензно списание, което излиза на български, а заради фотосесията на Лили Иванова. Първият тираж свършва за седмица, след което е допечатано същото количество.

  • 2004 г. стартира конкурсът Playmate of The Year, който бързо се превръща в един от най-дискутираните конкурси за красота в страната. Финалистките му са традиционни любимки на българските риалити шоута, лайфстайл сайтове и преса.

  • 2006 г. е първото издание на годишните автомобилни награди на Playboy Playcars, което се ползва с добра репутация както сред специалистите в бранша, така и сред редовите почитатели на автомобилите.

Istoria 1
Sabitia

Събития

Playmate of The Year

Конкурсът, който Playboy провежда от 2004-та насам, е най-важното събитие в календара на най-голямото мъжко списание в България. Playmate of The Year е един от най-атрактивните конкурси за красота в страната. Изборът на новото момиче на годината на Playboy неизменно е едно от най-коментираните и отразявани от всички български медии светски събития.

Автомобилни награди на Playboy

Провеждани между 2006-а и 2008 г. годишните автомобилни награди на Playboy представят най-силните и популярни марки в автомобилната индустрия, присъстващи на българския пазар, след което на базата на оценките на авторитетно жури, списанието излъчва победители в категории като градски автомобил, спортна кола, бизнес автомобил, ван, среден клас, семейна кола, кабрио и off-road.

Абонамент