Playboy
Твърдения, които ни описват
Логото-заек ни прави един от най-разпознаваемите брандове в света, не само на медийния пазар
Силна емоционална връзка с аудиторията, в резултат на което Playboy е нещо повече от поредното мъжко издание
Красивите форми от снимките не доминират над съдържанието
Playboy е начин на живот и състояние на ума
В противовес на разпространеното мнение, че читателите купуват списанието заради снимките, през 1970 г. Playboy е първото мъжко списание, публикувано с брайловата азбука
Факта за Playboy
Първото лицензно списание, което излиза на български
15 милиона читатели в целия свят
80% местно съдържание в българското издание
В България аудиторията на Playboy наброява около 95 000 души
52% са лоялните читатели
Аудиторията
Лоялни читатели
Последователи във Фейсбук
Читатели по света
Средномесечен продаваем тираж
Интереси
Млади и активни хора с активен лайфстайл и интерес към всичко ново, което се случва в света
Пол
Преобладаващо мъже на средна възраст 35 години
Социален статус
С активна кариера, успешни в професионалния и линчния си живот
Мисията на Playboy
Playboy е списанието, което знае какво точно иска да чете съвременният мъж и не признава по-висш закон от желанията на читателите си. Съдържанието е микс от поп култура, актуални социални и политически теми, хумор, проза, интервюта, профили на знаменитости и полезни лайфстайл съвети. Амбицията на Playboy е да бъде не просто списание, а платформа за обмен на идеи, споделяни от велики умове и обикновени хора
Нашите ценности
Журналистика и проза от най-висок ранг
Свобода на словото
Ангажираност с политическите и социални проблеми на деня
Вкус към хубавите неща в живота и чувство за хумор
История на изданието
Събития
Playmate of The Year
Конкурсът, който Playboy провежда от 2004-та насам, е най-важното събитие в календара на най-голямото мъжко списание в България. Playmate of The Year е един от най-атрактивните конкурси за красота в страната. Изборът на новото момиче на годината на Playboy неизменно е едно от най-коментираните и отразявани от всички български медии светски събития.
Автомобилни награди на Playboy
Провеждани между 2006-а и 2008 г. годишните автомобилни награди на Playboy представят най-силните и популярни марки в автомобилната индустрия, присъстващи на българския пазар, след което на базата на оценките на авторитетно жури, списанието излъчва победители в категории като градски автомобил, спортна кола, бизнес автомобил, ван, среден клас, семейна кола, кабрио и off-road.