Специален проект на Forbes

MG_6899

БЪДЕЩЕТО НА ЕЛЕКТРОННАТА ТЪРГОВИЯ

Технологиите промениха търговията и потребителксите навици на купувачите, но до каква степен тези промени засягат България? За да отговори на този въпрос, Forbes събра на една маса търговци, софтуерни инженери и маркетингови експерти, които обсъдиха всичко случващо се на пазара: дигитализиране на търговията – тенденции в България; Свикват ли потребителите да купуват онлайн и доколко подготвени за тази промяна са самите търговци; От рекламата към инфлуенсърите: как търговците могат да влияят на продажбите с новите дигитални канали; Мобилните разплащания: може ли телефонът да измести кожения портфейл; Криптовалутите: технологична мода или бъдещето на разплащанията;

В следващия си брой Forbes България, ще сподели това познание със своите читатели, като част от специалния проект „Бъдещето на електронната търговия“