InGlobo

Твърдения, които ни описват

Твърдения, които ни описват

Разнообразни, оригинални, изненадващи теми, свързани с пътешествия, необикновени личности, увлекателни истории, изкуство, популярна наука

Изключително задълбочено разработени материали

Уникален, лесно разпознаваем дизайн

Синоним на смислено прекарано време

Български медиен продукт на световно ниво

Факта за InGlobo

Факта за InGlobo

Обича и се грижи за фактите – тези, намерили място в статиите, се проверяват внимателно в няколко източника

Има колекционерска стойност – над 2/3 от редовните читатели събират всички броеве

Броевете досега са общо 30 (включително един пилотен и един специален двумесечен)

Нулевият брой излиза в края на 2015 г., а първият редовен – през февруари 2016 г.

Авторите на списанието са хора с голяма ерудиция, широка обща култура и богат опит

InGlobo_cover_0

Аудиторията

процента

Редовни читатели, колекциониращи списанието

процента

Споделят своя брой от списанието с приятели

процента

Споделят списанието с партньора си

хиляди

Последователи във Фейсбук

Отношение

Основната група читатели са изключително лоялни, приемат списанието и за своя кауза. С нетърпение очакват всеки брой, защото InGlobo е незаменима част от живота им.

Стил на живот

Модерни, четящи, любопитни хора

Интереси

Пътувания, концерти, театър, технологии

Мисията на InGlobo

InGlobo разказва и работи за един по-интелигентен свят. Предлагаме на читателите си много нови знания по един забавен и приятен начин. Споделяме с тях интереса към миналото и към вълнуващото бъдеще, което ни очаква.

InGlobo_cover_21
GettyImages 187595328_grey

Нашите ценности

Безкомпромисно качество и стил на текстовете

Максимална достоверност на информацията, независимо от епохата и темата, за които се отнася

Обективност и коректност

Четивност от корица до корица

Създаваме всеки брой с огромна любов, пълна отдаденост и стремеж към най-добрия резултат. Иначе няма смисъл

История на изданието

  • В самия край на 2015 г. излиза нулевият брой на InGlobo, който ненатрапчиво дава знак, че в българската журналистика се е появило нещо различно. В следващите месеци списанието ще се превърне в истинско откритие за жадните, търсещи умове.

  • Август 2016 г. идва със специалния брой 7 с увеличен обем – от 112 на 144 страници. Това означава още по-голямо разнообразие от теми и повече качествени автори, а резултатът е нов рекорд по продажби.

  • През следващите две години InGlobo затвърждава облика си на политематично списание със завладяващ стил, интелигентен език и добър баланс между задълбоченост и четивност. Оформя се и общността от верни последователи, която непрекъснато увеличава своята численост

  • В началото на 2019 г. InGlobo прави следващата решителна крачка в своето развитие – става част от медийната група Attica Eva.

InGlobo_20_cover
GettyImages 530022609_gray

Събития

Абонамент