Esquire
Твърдения, които ни описват
Качествена журналистика, която се вглежда под повърхността на нещата
Приятелски тон, никога нравоучителен
Експертни и задълбочени текстове с необходимата доза хумор
Забавен и често непредсказуем поглед към темите на деня
Радар и филтър за всичко важно в културата, стила, изкуството и обществото в момента
Факта за Esquire
24 издания в целия свят
9 милиона читатели на списанието (печатната му версия) в света
11 милиона уникални посетители месечно на уебсайтовете на целия бранд по света
„Стил“ – най-често споменаваната дума на кориците на изданието в България
8 милиарда написани думи от първия български брой досега
Аудиторията
Написани думи от първия брой досега
Последователи във Фейсбук
Мъжка аудитория
Читатели по света
Доходи
Градски жители, с доходи над средните за страната (72%)
Образование
Добре образовани (63% с висше образование)
Възраст
на възраст 25-45 години (41%).
Пол
30% от читателите на Esquire са жени
Мисията на Esquire
ESQUIRE е бранд, насочен към интелигентните и взискателни читатели, които се интересуват от многобройните аспекти на съвременния свят и очакват да получат задълбочена информация и анализ – независимо дали става въпрос за модни тенденции, нов модел автомобил, наука, култура, музика или книги.
Нашите ценности
Баланс между стил и съдържание
Внимание към детайла
Любопитство към света наоколо
Умно забавление за умни читатели
История на изданието
Събития
Esquire Best Dressed Man
За Esquire стилът винаги има значение и е повече от логично да учредим и раздадем първите по рода си награди за най-добре облечени български мъже. Номинираните са разделени в шест категории: бизнес, политика, общество, спорт, сцена и телевизия. Читателите също дават своя вот във Facebook страницата на изданието, като след това вотът им бива добавен към този на журито.
Esquire Bar
Най-градското списание в България предложи приятна програма за оцеляване в летни градски условия, като отри Esquire бар в амфитеатъра на Sofia Ring Mall. Барът предлагаше печеливша комбинация от свежи коктейли, хубава музика и галеща окото гледка към зелените поли на Витоша.
Kод:Рубиненочервено
На изискана церемония пред специалните гости на Esquire и Philip Morris в The Residence Club списанието бе домакин на дебюта на IQOS Ruby – едновременно модерно устройство за бездимна употреба на тютюн и елегантно допълнение към стила на модерния градски жител.