Esquire

Твърдения, които ни описват

Твърдения, които ни описват

Качествена журналистика, която се вглежда под повърхността на нещата

Приятелски тон, никога нравоучителен

Експертни и задълбочени текстове с необходимата доза хумор

Забавен и често непредсказуем поглед към темите на деня

Радар и филтър за всичко важно в културата, стила, изкуството и обществото в момента

Факта за Esquire

Факта за Esquire

24 издания в целия свят

9 милиона читатели на списанието (печатната му версия) в света

11 милиона уникални посетители месечно на уебсайтовете на целия бранд по света

„Стил“ – най-често споменаваната дума на кориците на изданието в България 

8 милиарда написани думи от първия български брой досега

Esq 29

Аудиторията

милиарда

Написани думи от първия брой досега

хиляди

Последователи във Фейсбук

процента

Мъжка аудитория

милиона

Читатели по света 

Доходи

Градски жители, с доходи над средните за страната (72%)

Образование

Добре образовани (63% с висше образование)

Възраст

на възраст 25-45 години (41%).

Пол

30% от читателите на Esquire са жени

Мисията на Esquire

ESQUIRE е бранд, насочен към интелигентните и взискателни читатели, които се интересуват от многобройните аспекти на съвременния свят и очакват да получат задълбочена информация и анализ – независимо дали става въпрос за модни тенденции, нов модел автомобил, наука, култура, музика или книги.

Esq 19
Esq 36

Нашите ценности

Баланс между стил и съдържание

Внимание към детайла

Любопитство към света наоколо

Умно забавление за умни читатели

История на изданието

  • Септември 2014  излиза първият брой на българския Esquire. На корицата е малкият-голям Питър Динклидж от “Game of Thrones”.

  • Ноември  2015 списанието връчва първата в историята на българските медии награда за най-добре облечена публична личност – Esquire Best Dressed Man.

  • Декември 2015,  мaлко преди Коледа, Еsquire интервюира най-добрия български футболист в историята – Христо Стоичков. По време на снимките към интервюто, Esquire става свидетел на антистрес терапията на легендарния номер 8, който иска да бъде сниман как цепи дърва в двора на къщата си. Материалът излиза в януарския брой на списанието за 2016-а.

  • Декември 2016 -другите списания слагат на кориците си знаменитости, Esquire вдига летвата с цяло celebrity семейство… само по шапки. Снимката на Нели Атанасова и Александър Сано е елегантна препратка към скандалната обложка на албума на Джон Ленън и Йоко Оно – Two Virgins.

  • Юли 2017 Esquire Bar предлага хладен и пивък план за оцеляване в нажежената почти до червено лятна София. 

  • Февруари 2018 списанието влиза в refresh режим с нов дизайн и по-силен акцент върху българските теми. Корицата остава резервирана за поп културните гиганти, за които всички говорят – в случая Гари Олдман, който, месец по-късно, най-после получи първия Оскар в кариерата си.

Esq 23
Esquire Best Dressed Man 2015 Илиян Скарлатов победител в категория Бизнес

Събития

Esquire Best Dressed Man

За Esquire стилът винаги има значение и е повече от логично да учредим и раздадем първите по рода си награди за най-добре облечени български мъже. Номинираните са разделени в шест категории: бизнес, политика, общество, спорт, сцена и телевизия. Читателите също дават своя вот във Facebook страницата на изданието, като след това вотът им бива добавен към този на журито. 

Esquire Bar

Най-градското списание в България предложи приятна програма за оцеляване в летни градски условия, като отри Esquire бар в амфитеатъра на Sofia Ring Mall. Барът предлагаше печеливша комбинация от свежи коктейли, хубава музика и галеща окото гледка към зелените поли на Витоша. 

Kод:Рубиненочервено

На изискана церемония пред специалните гости на Esquire и Philip Morris в The Residence Club списанието бе домакин на дебюта на  IQOS Ruby – едновременно модерно устройство за бездимна употреба на тютюн и елегантно допълнение към стила на модерния градски жител.

Абонамент