Grazia
Твърдения, които ни описват
Жената, такава каквато е
Градска авантюра с космополитно усещане
Тенденциите на деня
Истории, поднесени с лекота
Блясък и дързост
Факта за Grazia
Ражда се в Италия преди 80 години
Първият български брой излиза през март 2004
Първото лицензионно международно издание от интернационалната мрежа на италианския бранд е българското
Eдна от най-социално ангажираните медии в България. Разказваме за социални каузи и инициативи, подобряващи живота на жените и децата
6 920 000 000 км достигат страниците от първия ни брой досега. За сравнение, обиколката на екватора е приблизително 40 000 км
Аудиторията
Дамска аудитория
Последователи във Фейсбук
Читатели в активна възраст
В които се разпространява брандът
Интереси
Жени на възраст от 20 до 50
Средни до високи доходи
Жени с космополитен дух, които ценят времето и информацията
Възраст
12,9% – от 15 до 24 години
23,8% от 25 до 34 години
22,9% – от 35 до 44 години
20,4% от 45 до 54 години
Пол
59.1% – жени
40,9% – мъже
Доходи
9,1% доход над 1500лв
9,4% доход 1000-1500лв
31.4% доход 500-1000лв
27,4% доход – 500лв
Мисията на Grazia
Grazia застава зад социални каузи, свързани с домашното насилие, репродуктивното здраве, равенството на половете. Били сме рамо до рамо със страхотните дами от „Български фонд за жените“, които се борят за равноправие между половете. Подкрепяли сме очарователните създателки на платформата JAMBA, която се грижи хората с увреждания да се реализират професионално. Радвали сме се и сме се разчувствали с прекрасните хора, които стоят зад фондация „Светът на Мария“. Ръкопляскали сме и на изключителните жени от „Очи на четири лапи“.
Нашите ценности
Винаги пишем от сърце
Никога не се взимаме твърде насериозно
Признаваме грешките си
Вълнуваме се от актуалността на събитията
История на изданието
Събития
Съвместно турне на GRAZIA и Avene
Освен ежегодната церемония по връчването на статуетките „Жена на годината“ GRAZIA се грижи всяко лято читателките на изданието да се наслаждават максимално на почивката си на морския бряг. Заедно с козметичния бранд Avene изданието организира лятно турне, което се случва на плажовете на най-актуалните курортни места. Там GRAZIA и Avene дават съвети за здрава кожа и страхотен тен, докато се забавляват с различни активности.